Zamówienia wysyłamy od 1 do 4 dni roboczych.
Dziękujemy za cierpliwość i zapraszamy
Wysyłkę realizujemy kurierem FedEx.
Koszty wysyłki wynoszą:
20 zł przy przedpłacie i 25 zł za pobraniem.
Przy zakupach powyżej 450 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający (5zł dodatkowo przy płatności za pobraniem).
Przy odbiorze osobistym - bez dodatkowych opłat. Płatność przy odbiorze w sklepie stacjonarnym - tylko gotówką.
Formy płatności:
1. Za pobraniem - płatność kurierowi
2. Płatności online - poprzez system Przelewy24
3. Płatności można też dokonywać na konto bankowe w AliorBank nr konta: 15 2490 0005 0000 4600 8311 4412
przelew na: Euro-wino Karolina Kasowska ul. Jugosłowiańska 71; 60-149 Poznań
4. Gotówka - przy odbiorze osobistym w sklepie
Odbiór osobisty po wcześniejszym złożeniu zamówienia: około 2 - 3 dni
(informujemy o dostępności wina). Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania o możliwości odebrania zamówionego asortymentu.
Sklep stacjonarny czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Wino wysyłamy kurierem w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Bardzo prosimy o kontakt, chętnie odpowiemy na każde pytanie:
Euro-wino
ul. Jugosłowiańska 71
60-149 Poznań
Dział obsługi klienta:
tel.: 512 972 985
Email: sklep@euro-wino.pl